Mercy-Best

Alla inlägg under september 2010

Av Mercy Acen - 25 september 2010 21:16

hej allihop idag har jag inte vart med kompisar på heladagen har bara varit hemma och slappat med syrran.för morsan har jobbat  ha tittat på tv loggat in på msn och masser av mersaker.Jag ska vara på ica i morgon och handla sen klockan 3 måste jag hem igen för morsan jobbar från 4 till en tid jag inte vet men i allfall har träningar på tisdagar och torsdagar i göksten skolans idrott hall.allla som är 11 elller 10 år kan börja där! laget heter göksten bara så ni vet vi äger guif bara så ni vet har vunit dom fler gånger :D har haft mycket att göra :D men nu har jag tid att skriva i min favo blogg :D ska titta om jag har komentarer aller fråga eller något sånt skicka gärna en mode bild eller någon hanboll 's bild eller om ni går i ett handbools lag säg då vilket lag tilll mig då så kanske vi mötts på en match :D NI VET HUR JAG SER UT I ALLFALL JAG ÄR BRUN LJUS BRUN ASSÅ och har lagt ut bilder på mig själv ju när jag har lockigt hår som jaden smith jag ser inte på min data när jag skriver för jag har tangent bordet på mitt knä och jag sitter på soffan som ligger brevid datan så jag ser inte vad jag skrive men ska rätta senare.min gammla skolan kallar jag särsta fast den heter i entligen ärsta fast jag går i engelska skolan nära fröslunda och är 10 jag har msn det är mercy_atimacen@live.se jag har panfu också jag heter då mercy9 min blogg heter www.mercy-best.bloggplatsen.se www.miraaa.bloggplatsen.se www.dorisboy.bloggplatsen.se det är mina vänners bloggar dom vill att andra läser deras bloggar :D jag läser eras bloggar när jag har tid bara nu har jag skrivit rätt så mycket ska hinna skriva mer imorgon fast ska skriva lite till.jag vaknade klcokan halv 8 i morse på grund av min syrra fabiola hon börja grina i sömnen så hon väkte mig sen somnade hon om men jag kunde inte somna om fett oretvisst jag har en kompis som heter Jamina hon är jätte rolig att vara med på rasterna.hon och jag hittar på en massa jag lärde henne en sak i går  men jag längtar till tisdag och torsdag för jag vill ha träning nu det är roligt på träningar alla som går i mitt lagg typ går i min skola :D men ska sluta skriva nu



hej då allihopppa och mina vänner!!! hej då lavin,malin,haya,sofija,jamina,julia,kevin och många mer hej då skriver mer i morn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Mercy Acen - 19 september 2010 07:51

   det här e mercy jag asså.D

Av Mercy Acen - 19 september 2010 07:30

HEJ ALLESAMMANS!!!!

klockan halv 8 och har precis vaknat sen äter man inte fruost utan godis äter jag just nu och chips.jag vill att min vänner och några andra lässer min blogg.men det här är som en dagbok tycker jag som om ni vill se hur jaga har det vet ni mer om då läss varje inlägg :D jag väntar på syrran!!ska fortsätta äta chips och godis:D   HEJ DÅ SKRIVER ME SENARE IDAG     

Av Mercy Acen - 18 september 2010 21:16

jag har det skit bra i engelska skolan det är en bra skola.bättre än ärsta skolan tycker jag.känner många där.det var länge sedan jag skrev något i min blogg.det sissta jag skrev var den 23 augusti tror jag.men nu skriver jag något i allfall.jag har fått en bästis hon heter malin och går i min klass och hon och jag lekte i går asså fredag den 17 september.men hon är snäll.jag såg en av mina klasskamrater idag på icamaxi efter stockholm jo oliver i min klass.han brukar förstöra när vi hoppar hopp rep i skolan.alla säger OLIVER han säger då ja oliver är mitt namn.

men ska skriva mer i morgon

:D

HEJ DÅ

Presentation

jag och mamma

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

tja allihopa


Ovido - Quiz & Flashcards