Mercy-Best

Alla inlägg under september 2011

Av Mercy Acen - 27 september 2011 07:23

tja alla som läser min blogg
ja ni fick ju reda på min morgon igår så den behöver jag ej berätta om :)
igår gick jag till bussen och misssade den nästan. sen satt jag i bussen och lyssna till musik sedan hopppade jag av bussen och skulle mot stenby bussen som kom efter 7 minuter.. Sen kom bussen sen hopppa jag på den och stog vid Engla min kompis sen hopppade vi av i gillberga plan och gick mot skolan.... Sen i skolan prata jag och Engla lite sen kom alla andrqa sen kom wilma och gav oss lappar om hennes kalas på lördag och jag ska komma :) sen roppade mrs.Edenholm på oss att vi skulle in nu sen gick vi upp och hadde so sen efter so hadde vi rast sen efter rast matte sen svenska sen no. vi slutade 15.10 pözz alla herrå skriver mer sen!

Av Mercy Acen - 26 september 2011 07:24

tja alla bloggar e och venner och andra jag ej träffat på lenge
görs? kollla hör på detta jag vaknade puttelite med ögonen och skulle kolla klockan då var klockan 7.43 men den var ej 7.43 utan 6.43 och jag skulle vakna klockan 8 :( prutt på denna dag men imorn ska  jag vakna kvart över 8 lyx fyfan!
pözz på er herrå alla bloggare

ps. kunde ej använda min mosters data för hon hadde knappt batteri på den datan!

Av Mercy Acen - 25 september 2011 22:41

tja alla bloggare och venner som jag kenner 
vgd? sitter just nu vid min mosters data och hon har precis kommit fron london jag har eej de sissta bokstaverna i alfabetet.Jag moste sova nu :p fett doligt jajajaja bloggar mer imorn med denna data som e fett egig jaja ses pozzz po er ni forstor nog vad jag skriver foki pozzz!

Av Mercy Acen - 14 september 2011 16:43

hej
är hos min kompis nu carmen the angel.

herrå

Av Mercy Acen - 2 september 2011 22:14

tja alla bloggare
just nu så sitter jag och spelar dator alltså microvolts det e ju fett roligt. idag var jag mena jamina ,o maria på ica stenby i hundra år sen lekte jag nörd hehe pinsamt :)
sen var jag o jamina hos henne sen gick vi ut med thomas,kristian och wilma och madde.
Sen så åkte jag hem o var hemmos haya till halv tio eller kvart i tio.
och nu e jag hemma :) spelar ett online spel mv alltså så herrå ska koma ihåg att blogga varje dag

pözz på er alla <3

Av Mercy Acen - 2 september 2011 17:48

Tjoo igen!!!


Nu kmr litee bilder på en speciell tjej som är namnet på FOOOKKKKKIIIII!KAWAII! Bästa bloggen ever!
                   

Av Mercy Acen - 2 september 2011 17:33

tja alla bloggare vgd?
Nu kommer ett inlägg som är jätte roligt ... :) tycker jag och jamina!!! Hahhaaa!!! och ni måste kolla på alla annars så är det ingen ide!!! (Hon pratar fett me rolig svenska lyssna hur hon säger FOOKKIIII)
   

Presentation

jag och mamma

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

tja allihopa


Ovido - Quiz & Flashcards