Mercy-Best

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mercy Acen - 31 augusti 2011 18:22

tjo bree!<3
länge sedan men ska försöka blogga varje dag :)
hoppas du läser jamina jaja saksamma idag röstade vi vem som skulle gå på elerrådet och att en skulle bli reserv.
Jamina blev sen kom jag och julia som resevr istället för 1 reserv för båda fick 3 röster och jamina 4 röster jag visste att jamina skulle bli o jag röstade på julia <3
  jag o jamina skrattar hela tiden åt denna tjej
FOKI Hon är så rolig jag o jamina får akut för skratt löl men hon e snygg oxå asså inte på det viset utan så här söt o snygg iaf snyggare vad jag e hon e känd bloggare o det vill jag också <3<3<3<3<3<3
I skolan var det äcklig mat men tog iaf mer grönsaker än mat hahaha lol men det e sant ska blogga mer senare typ en kvart :) måster blogga mer jao men iaf skolan var ockej annars men lång...............Vi körde dunkkurra göma jag,jamina och nuray gömde oss sen skratta vi hela tiden åt en kille som heter david för han berätta om sitt roliga kärleks liv och vänskap till deep sen kom jag på om vi hadde gått in............
VI KOM FÖRSENT M,EN VI FICK IAF INGEN LATE MRS.AUGRELL BERÄTTA FÖR MIG ATT I FRAMTIDEN FÅR NI HA KOLL PÅ KLOCKAN!!!!!
O SOM TUR ÄR FICK VI INGEN LATE :D
jajaja
herrrrrå pözzzzzz på er pözzzz på dej jaminizzzzz!<3

Av Mercy Acen - 15 augusti 2011 14:17

äee med jamina nu ,vi sitter vid datan just nue!!!

Presentation

jag och mamma

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

tja allihopa


Ovido - Quiz & Flashcards